Hangos nevetések

Ma este bealudt Alíz a szoptatásnál és mielőtt éppen letettem volna, álmában elkezdett hangosan nevetni. Mármint hangosan hangosan. Egy ideig sikerült visszafojtanom, de aztán kibuggyant belőlem is a nevetés. Erre felriadt és nagyon komoly, megrovó arccal nézett rám, hogy mégis mi ez a rötyörészés.
Alíz baba mosolyog

Ehhez kapcsolódóan az eddigi hangos nevetés fordulópontok.

Alíz első hangos nevetése szept 14-én volt, kb. 2,5 hónaposan. Attussal hórukkoznak (persze épphogy sikerült a legvégét elcsípni, itt már a végére kicsit elfáradt ő is):

Aztán már jöttek sorra a további nagyon kedves nevetgélések, és egyszercsak volt olyan is, amikor már meguntam, hogy mennyire lemerült az elemem és eszembe jutott, hogy valahol olvastam, hogy 4 hónaposan – nem tudni miért – nagyon szeretik a babák a nagy, hangos, zajos gyerekeket. Hát imitáltam egyet és ez is kapott egy kis elismerést.

Vélemény, hozzászólás?

