Babanevetés – ha zörög a zacskó

Úgy látszik, elkerülhetetlen az a pillanat, amikor a zacskózörgés igazán megnevettet egy babát. Nálunk a Plastic Age az 5. hónap fordultával köszöntött be, Motkánnyal még nem találkoztunk.

Percekig nevetett a nejlonzacskó csörgésén, aztán később jött a mikuláscsomag zacskója, aztán a boltban a vileda szivacsok zacskója és így tovább. Az a fontos, hogy zacskó legyen és csörögjön. Felfedeztük a NEJLON-t!

Persze nekem is folyt a könny a szememből a sok nevetéstől. Hogy ez milyen jó dolog. :) Ilyenkor mindig az jut eszembe, hogy csak néztem más babákat-mamákat és anyuka akartam lenni.

One response to “Babanevetés – ha zörög a zacskó

  1. :))))) milyen komoly nevetése van már… látod, én már el is felejtettem, hogy az ekkora babák már így tudnak hahotázni, sajnos halványodnak az emlékek, pedig nem volt rég.

Vélemény, hozzászólás?

